



Remorca cu prelata si obloane second-hand nc TPA 18 Zanner TPA 18
- 1997
- 18 Tone
- 01/07/1997
- 8460 ROKSEM
- nc
Informaţii principale
|
|
---|---|
Ref. client: | 73611 |
Ref. website: | 2069290 |
Caroserie | Cu prelata si obloane |
Marcă | -- |
Model | TPA 18 Zanner TPA 18 |
Stare | Second-hand |
Data primei înmatriculări | 01/07/1997 |
Ţara | BELGIA |
Tonaj |
|
---|---|
Sarcină utilă | 13.24 Tone |
Sarcină Utilă Maximă | 18 Tone |
Anvelope |
|
---|---|
Stare şi dimensiuni anvelope | - |
Caracteristici TPA 18 Zanner TPA 18 |
|
---|---|
Osii | 2 osii |
Dimensiuni |
|
---|---|
Înălţime | 2.48 metri |
Lăţime | 2.48 metri |
Lungime | 7.1 metri |
Echipament Remorca |
|
---|---|
|
Observaţii |
---|
2-Achsen, BPW Achsen, Tandem, luftgefedert, Heben+Senken, ABS (Antiblockiersystem), Edscha, Tiefgekuppelt
. |
Vreau sa văd tot
|
Observaţii |
---|
2-Achsen, BPW Achsen, Tandem, luftgefedert, Heben+Senken, ABS (Antiblockiersystem), Edscha, Tiefgekuppelt . |
Informaţii principale
|
|
---|---|
Ref. client: | 73611 |
Ref. website: | 2069290 |
Caroserie | Cu prelata si obloane |
Marcă | -- |
Model | TPA 18 Zanner TPA 18 |
Stare | Second-hand |
Data primei înmatriculări | 01/07/1997 |
Ţara | BELGIA |
Tonaj |
|
---|---|
Sarcină utilă | 13.24 Tone |
Sarcină Utilă Maximă | 18 Tone |
Anvelope |
|
---|---|
Stare şi dimensiuni anvelope | - |
Caracteristici TPA 18 Zanner TPA 18 |
|
---|---|
Osii | 2 osii |
Dimensiuni |
|
---|---|
Înălţime | 2.48 metri |
Lăţime | 2.48 metri |
Lungime | 7.1 metri |
Echipament Remorca |
|
---|---|
|
Observaţii |
---|
2-Achsen, BPW Achsen, Tandem, luftgefedert, Heben+Senken, ABS (Antiblockiersystem), Edscha, Tiefgekuppelt
. |
Vreau sa văd tot
|
Observaţii |
---|
2-Achsen, BPW Achsen, Tandem, luftgefedert, Heben+Senken, ABS (Antiblockiersystem), Edscha, Tiefgekuppelt . |

Remorca cu prelata si obloane EAL-TA 8.6 EAL-TA 8.6

Remorca cu prelata si obloane Fruehauf 3 AXLES - SMB AIR SUSPENSION - GOOD STATE

Altă remorcă Gheysen & Verpoort 3 ESSIEUX

Remorca cisternă ASSMANN SAUG / DRUCK CHEMIE V4A EDELSTAHL
